دوشنبه , ژوئن 17 2019
afra480-60
آخرین خبرها
با نیل دراکمن کارگردان سری UNCHARTED 4: A THIEF’S END اشنا شوید

با نیل دراکمن کارگردان سری UNCHARTED 4: A THIEF’S END اشنا شوید

همواره در صنعت های گوناگون، افرادی هستند که بهترین ها و باکیفیت ترین ها را ارائه می دهند. این افراد چیز های جدیدی برای معرفی داشته و به مراتب تحسین دیگران را بر می انگیزند. در هنر هشتم که به بازی های ویدئویی اختصاص دارد، اشخاص سرشناسی خود را نشان داده و درخشیده اند. هر یک به نوبه خود تاثیر شگرفی در صنعت سرگرمی داشته و موجب پیشرفت هایی هر چند کوچک در این عرصه شده اند. یکی از این افراد بی شک “نیل دراکمن” (Neil Druckman) ،کارگردان خلاق بازی های ویدئویی استودیو ناتی داگ است. او 36 سال سن دارد ، زاده 5 دسامبر 1978 است و تابعیت کشور امریکا را دارد. همچنین مدرک علوم کامپیوتر خود را پیش از این که وارد عرصه بازی های ویدیویی شود از دانشگاه Carnegie Mellon اخذ نمود .دراکمن کار خود را از سال 2002 و در سٍـمت طراح بازی های ویدیویی آغاز کرد، حرفه ی او قبول مسئولیت طراحی و دستیار نویسندگی برای بازی Uncharted draks Fortune بود و پس از آن در نسخه دوم سری بازی های Uncharted وظیفه دستیار نویسندگی و طراح ارشد به او سپرده شد. اما این پایان کار او نبود ودر سال 2010 به عنوان کارگردان و نویسنده عنوانی جدید انتخاب شد.این عنوان The Last of Us بود ،عنوانی که در سال انتشار خود تحسین بسیاری از منتقدین را بر انگیخت .نیل دراکمن و “بروس استرلی” (Bruce Straley) هم اکنون کارگردانی قسمت چهارم Uncharted 4 :Thef’s End را برعهده دارند که چندی بعد به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر می شود.در 5 دسامبر 1978 نیل دراکمن از “جودی جری” متولد می شود . در سنین نوجوانی به سبب دیدن کمیک بوک ها، بازی های ویدیویی و فیلم های برادر بزرگترش که منحصراُبه دست Sierra Entertainment و Lucas Arts تهیه و تولید می شدند، موفق به یادگیری زبان انگلیسی شد. قرار گیری در این مسیر و ارتباط مستقیم با مباحث داستانی، نیل را علاقه مند به داستان سرایی کرد، تا جایی که همین امر نیل جوان را ترغیب یه نوشتن کمیک بوک خود می کند. در سال 1989 بود که به همراه خانواده خود به ایالات متحده امریکا سفر کرده و در انجا اقامت می گزیند.نیل در میامی فلوریدا به دبیرستان رفت و پس از فارغ التحصیلی در این مقطع وارد دانشگاه شد. طولی نکشید که نیل دراکمن به درجه کمک محقق در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا رسید. وی در طول این زمان در تالاهاسی فلوریدا زندگی می کرد. با آغاز جولای 2002 او یک سال از وقت خود را در دانشکده علوم محاسباتی و فناوری اطلاعات صرف کار در آزمایشگاه تجسمی کرد. در این زمان با کمک تنی چند از دوستان به توسعه بازی Pink-Bullet برای لینوکس و مایکروسافت ویندوز پرداخت که جزء اولین پروژه های او در زمینه بازی های .ویدیویی بود او در ابتدا می خواست یک انیماتور شود که با مخالفت پدر و مادرش روبرو شد، سپس در کلاس های برنامه نویسی ثبت نام کرد و به شکلی صریح پی برد که به این زمینه علاقه دارد.پیش از ورود به صنعت بازی های ویدیویی نیل تخصص خود را در رشته جرم شناسی اخذ کرد. اودر این راه تصمیم به تغییر رشته تحصیلی خود گرفت ،به Pittsburgh رفت و پس از آن برای استادی در تکنولوژی های سرگرم کننده در دانشگاه Canegie Mellon ثبت نام کرد. به دنبال آن به کار آموزی در یک استودیوی توسعه بازی های ویدیویی به نام ناتی داگ مشغول شد. اما آغاز و ماجرای این اتفاق چه بود؟چه طور و یا بهتر است بگوییم چگونه به ناتی داگ پیوست و سرنوشت خود را این گونه رقم زد؟ در کنفرانس توسعه دهندگان بازی های ویدیویی،نیل دراکمن با “جیسن رابین” (Jason Rubin) از بنیان گذاران استودیوی ناتی داگ ملاقات می کند و پس از صحبت با او ،جیسون کارت ویزیت خود را به نیل می دهد. سرانجام در سال 2004 نیل به عنوان یک کار آموز برنامه نویسی به ناتی داگ می پیوندد و چندی نمی گذرد که به صورت تمام وقت در مقام برنامه نویسی گیم پلی بازی ها مشغول به کار می شود.بی شک دراکمن یکی از بهترین داستان نویسان و کارگردانان عصر حاضر به شمار می رود. داستان های اوبه سبب روایت شایسته و نشان دادن روابط انسانی به بهترین شکل ممکن، در مخاطب تاثیر گذاشته و مخاطب را ترغیب به ادامه اثر می کند؛ داستان هایی که به شکلی تعاملی با گیم پلی در امیخته شده و روند بازی را به پیش می برند و در هر لحظه بازیکن را پای خود نگه داشته و میخکوب می کنند. این اثار بی شک جزو بهترین ها بوده ، به شکلی که هر یک استحقاق تبدیل به یک فیلم هالیوودی را دارند. همان طور که گفتیم نیل دراکمن در شروع یک جرم شناس ساده بود. او در طالب بیشتر از این ها بود و به کم راضی نمی شد به همین سبب علاقه خود را در این زمینه ندید و برای پیدا کردن هدف خود شروع تلاش کرد، در جنبه های گوناگون وارد شد و سپس به سبب یک تصادف مسیر اصلی خود را پیدا کرد و به جایگاه حاضرش رسید. جایگاهی که هر بازیساز کمتر شناخه شده ای آرزوی آن را دارد.

415882

maxresdefault (8)

همواره در صنعت های گوناگون، افرادی هستند که بهترین ها و باکیفیت ترین ها را ارائه می دهند. این افراد چیز های جدیدی برای معرفی داشته و به مراتب تحسین دیگران را بر می انگیزند. در هنر هشتم که به بازی های ویدئویی اختصاص دارد، اشخاص سرشناسی خود را نشان داده و درخشیده اند. هر ...

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

درباره‌ @lirez@

@lirez@

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*